До головної...

Вітання ЖКГ


Антон Коноваленко


Додаток 30

У кiнець |  Повернутись...

Громадяни — ЖКГ


Директору КП «КиївТеплоЕнерго»

01101, м. Київ, пл. Івана Франка, буд. 5, далі Підприємство 1


Копія надається також на адресу

Начальнику КК «Центру Комунального Сервісу"

Шевченківського району м. Києва

03190, м. Київ, вул. Кирпоноса, 10/8, далі Підприємство 2


Копія надається також на адресу

ГІОЦ КМДА, Директору

02192, м. Київ, вул. Космічна, 12-а, далі Підприємство 3

Вих. №26

від 15 березня 2019 р.

Громадянина України

П.І.Б.,

що мешкає за адресою: м. Київ,

вул. *** (***), Буд. ***, кв. ***.

О/Р ***

Телефон: + 38 0***.

Заява

щодо реальної відсутності заборгованості по оплаті наданих послуг з постачання гарячої води

Я, громадянин України, Прізвище, Їм’я, по Батькові, надали Споживач, отримав у березні 2019 року Рахунок-Повідомлення за позначенням *** ИД*** станом на 01.03.2019 року (ключ авторизації ***), надалі Повідомлення від Підприємства 3.

Згідно даних цього Повідомлення за лютий 2019 року здійснено нарахування послуг постачання гарячої води Підприємством 1 Споживачу у обсязі 6,11 м3 на суму 598,11 грн. Ці дані не відповідають дійсності.

Не відповідають дійсності також нарахування аналогічних послуг за січень, які відображені у Повідомленні як сума боргу у розмірі 597,48 грн.

За даними Споживача заборгованість відсутня, а послуги за Лютий сплачені відповідним образом.

Розбіжність у розмірі 1025,31 (одна тисяча двадцять п’ять) грн. на рахунок Підприємства 1 виникла внаслідок, по-перше, заміни лічильників холодної та гарячої води, здійсненої 22.12.2018 року спеціалістами Підприємства 2 за ініціативою Споживача, а вдруге — за неузгодженістю дій підприємств, що обслуговують комунальний сектор м. Києва.

Направляю у вашу адресу:

— копію листа Заяви Споживача до КП "КиївТеплоЕнерго" №24 від 15.02.2019 р. "Щодо виправлення помилкового нарахування послуг" (без додатків) — див. Додаток 1;

— Додаток 2: "Акт здачі приймання виконаних робіт від 22 грудня 2018 року щодо встановлення приладів обліку води, роботи виконані за заявкою Споживача через працівників Підприємства 2, причому згідно Акту власне роботи виконувались Виконавцем ТОВ "Центр Енергоефективних Систем" в особі менеджера ТОВ "Центр комунального сервісу", тобто Підприємства 2 — підкреслюю, ці роботи відповідним чином оплачені Споживачем;

— Додаток 3: Фото встановлених лічильників станом на 22 грудня 2018 року;

— Додаток 4: Акт прийняття на комерційний облік лічильника гарячої води від 05 березня 2019 року працівниками КП "КиївТеплоЕнерго" (на бланку Акті чомусь не вказано, яким саме підприємством здійснено обстеження) — здійснено за листом Заявою Споживача Додаток 1;

— Додаток 5: Акт зняття контрольних показників з вузла обліку гарячої води від 05 березня 2019 року працівниками КП "КиївТеплоЕнерго" (на бланку Акті чомусь не вказано, яким саме підприємством здійснено обстеження) — здійснено за листом Заявою Споживача Додаток 1.

Прошу переглянуті нарахування споживання та оплати послуг постачання гарячої води відповідно до інформації, яка вищенаведена, а також вказана у платіжних документах, які є у розпорядженні бухгалтерії вказаних підприємств, та привести відповідні сумі до ладу.

Звертаю увагу керівництва Підприємств, які всі, до речі, є підприємствами комунальної власності:

— КП "КиївТеплоЕнерго" — внаслідок помилкових алгоритмів обробці інформації та несвоєчасної ії обробці дані від Споживача до Підприємства 1 та інших підприємств не поступають своєчасно, що призводить до помилкових нарахувань та чехардою у нарахуванні та сплаті податків.

— КК "Центр Комунального Сервісу" — змістом виконаних робіт згідно Додатку 2 є не тільки робота само по собі, а і відповідна обробка інформації та внесення відповідних даних у базу даних споживачів. Якщо це інакше, навіщо Споживачу було б до Вас звертатися??? Внаслідок того, що інформація не оброблена відповідним образом Ви отримали цього листа і Ваші працівники змушені опрацювати інформацію щодо даних Споживача вдруге.

— ГІОЦ КМДА — дуже цікава примітка під позначенням "*" разом із стовпцем "Показання", цитуємо: "*Інформація щодо показань, внесених до системи чи згенерованих згідно з алгоритмами…" Однак ці алгоритмі не мають нічого спільного з коректною обробкою даних. А дані, яки мали б бути внесеними відповідно платіжних документів Споживача взагалі не враховуються, внаслідок чого, по перше, дані по водовідведенню гарячої води КП "Водоканал" не кореспондують за даними КП "Київтеплоенерго" щодо постачання гарячої води. По друге, прийняті алгоритми генерують споживання, яке в три-шість разів перевищує реальне середньомісячне споживання (відповідно до сезону) за даними Споживача. Тобто, таке враження, що ці алгоритми навмисно "накручують лічильник"…

З урахуванням вищезазначеного дані Повідомлення внаслідок їх помилковості не можуть бути прийнятими, як база для оплати послуг, та не можуть розглядатися в якості базових для розрахунків в майбутніх періодах.

Споживач має сплачувати послуги постачання гарячої води Підприємства 1 за даними самостійного розрахунку до моменту приведення помилкових даних до ладу.

Щиро вітаю Вас та Ваших працівників з Всесвітнім Днем захисту прав споживачів (15 березня)!


З повагою та надією на співпрацю

Прізвище, Їм’я, по Батькові, Підпис, 15.03.2019 р.