До головної... |
Вітання ЖКГ Антон Коноваленко Додаток 32 |
Громадяни — ЖКГ Директору КП "КиївТеплоЕнерго" 01101, м. Київ, пл. Івана Франка, буд. 5, далі Підприємство 1 Центр Комунального Сервісу Шевченківського району м. Києва Начальнику 03190, м. Київ, вул. Кирпоноса, 10/8 далі Підприємство 2 Директору Комунального підприємства "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва" 04050, м. Київ, вул. Білоруська, буд. 1, далі Підприємство 3 ГІОЦ КМДА, Директору 02192, м. Київ, вул. Космічна, 12-а далі Підприємство 4 Вих. №28 Від 08 жовтня 2019 р. Від імені мешканців будинку за адресою: м. Київ, ***. Громадянин України Прізвище, Їм’я, по Батькові м. Київ, ***. Телефон: + 38 *** Заява щодо аварійного стану приладів виміру споживання теплоенергії За дорученням мешканців, надалі Споживачі, будинку 20-а по вулиці Януша Корчака (Миколи Баумана), м. Київ, я, громадянин України, Папков Юрій Степанович, повідомляю: за даними мешканців, за результатом надходження великих кількостей обсягів води прилад виміру споживання теплоенергії фактично виведений з ладу. Яки би то ні біло нарахування споживання теплової енергії не відповідають реальному стану та суперечать діючому законодавству. 1. Попадання води в підвал є результатом бездіяльності організації, що відповідає за стан внутрішньобудинкових систем, тобто Підприємства 3, яка, незважаючи на багаторазові звернення Споживачів, заміну не здійснює. 2. Підприємство 1 не звертає уваги на те, що стан приміщення, де встановлені приладі обліку не відповідає технічнім умовам їх роботи. 3. Співпрацівники Підприємство 2 аварійно усувають ушкодження труб, термін служби яких давно вичерпаній, але не вживають ніяких мір щодо їх заміни. 4. Підприємство 4 здійснює нарахування на послуги вказаних підприємств за їх даними, хоча вони не відповідають реальному становищу справ. Споживачі наполягають на: — негайному ремонті внутрішньобудинкових систем; — нездійсненні нарахують на споживання тепла до моменту приведення відповідного обладнання до ладу; — відповідні збитки Підприємства 1 щодо вироблення тепла компенсує Підприємство 3. — всі ремонтні роботи, які повинні виконати Підприємства 1, Підприємство 2, Підприємство 3 виконуються за їх рахунок —за період проведення ремонтних робіт Споживачі не сплачують відповідні послуги (виробництво тепла то його постачання, підтримання будинків і таке інше. Споживачі повідомляють, що відповідні колективне звернення готуються: — копія даної Заяви за підписом Споживачів — мешканців будинку 20-А по вул. Януша Корчака (Миколи Баумана); — запит депутатові міської ради; — повідомлення відповідних структурі захисту прав споживачів; — і таке інше… Звертаю також на неодноразові звернення Споживачів щодо невиконання сплачених послуг Підприємством 3. Неодноразові звернення до керівництва Підприємства 3 не тільки не залишились безрезультатними, ще і відповіді на них характеризуються явною брехнею. Надаємо приклади звернень та відповідей: — Додаток 1 — Заява "Щодо ремонту під'їзду, підвалу , горища та покрівлі і перерахунку вартості послуг "Утримання будинків та прибудинкової території" — від 21.01.2018 р. — Додаток 2 на двох сторінках — відповідь Підприємства 3 №1189 від 17.05.18 р. — Додаток 3 — Друге Звернення / Заява Щодо ремонту під'їзду, підвалу, горища та покрівлі і перерахунку вартості послуг "Утримання будинків та прибудинкової території" — від 25.06.2018 р. — проект, як би то мовити, відповіді на відповідь Підприємства 3 №1189 від 17.05.18 р. Слід підкреслити, що ненадання послуг — хронічне. З щирою повагою, вдячний за співпрацю, Прізвище, Їм’я, по Батькові 08.10.2019 р. |
|