До головної...

Вітання ЖКГ


Антон Коноваленко


Додаток 32

У кiнець |  Повернутись...

Громадяни — ЖКГ


Директору КП "КиївТеплоЕнерго"

01101, м. Київ, пл. Івана Франка, буд. 5,

далі Підприємство 1


Центр Комунального Сервісу

Шевченківського району м. Києва

Начальнику

03190, м. Київ, вул. Кирпоноса, 10/8

далі Підприємство 2


Директору Комунального підприємства

"Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду

Шевченківського району м. Києва"

04050, м. Київ, вул. Білоруська, буд. 1,

далі Підприємство 3


ГІОЦ КМДА, Директору

02192, м. Київ, вул. Космічна, 12-а

далі Підприємство 4

Вих. №28

Від 08 жовтня 2019 р.

Від імені мешканців будинку за адресою:

м. Київ, ***.

Громадянин України

Прізвище, Їм’я, по Батькові

м. Київ, ***.

Телефон: + 38 ***


Заява

щодо аварійного стану приладів виміру споживання теплоенергії

За дорученням мешканців, надалі Споживачі, будинку 20-а по вулиці Януша Корчака (Миколи Баумана), м. Київ, я, громадянин України, Папков Юрій Степанович, повідомляю: за даними мешканців, за результатом надходження великих кількостей обсягів води прилад виміру споживання теплоенергії фактично виведений з ладу.

Яки би то ні біло нарахування споживання теплової енергії не відповідають реальному стану та суперечать діючому законодавству.

1. Попадання води в підвал є результатом бездіяльності організації, що відповідає за стан внутрішньобудинкових систем, тобто Підприємства 3, яка, незважаючи на багаторазові звернення Споживачів, заміну не здійснює.

2. Підприємство 1 не звертає уваги на те, що стан приміщення, де встановлені приладі обліку не відповідає технічнім умовам їх роботи.

3. Співпрацівники Підприємство 2 аварійно усувають ушкодження труб, термін служби яких давно вичерпаній, але не вживають ніяких мір щодо їх заміни.

4. Підприємство 4 здійснює нарахування на послуги вказаних підприємств за їх даними, хоча вони не відповідають реальному становищу справ.


Споживачі наполягають на:

— негайному ремонті внутрішньобудинкових систем;

— нездійсненні нарахують на споживання тепла до моменту приведення відповідного обладнання до ладу;

— відповідні збитки Підприємства 1 щодо вироблення тепла компенсує Підприємство 3.

— всі ремонтні роботи, які повинні виконати Підприємства 1, Підприємство 2, Підприємство 3 виконуються за їх рахунок —за період проведення ремонтних робіт Споживачі не сплачують відповідні послуги (виробництво тепла то його постачання, підтримання будинків і таке інше.

Споживачі повідомляють, що відповідні колективне звернення готуються:

— копія даної Заяви за підписом Споживачів — мешканців будинку 20-А по вул. Януша Корчака (Миколи Баумана);

— запит депутатові міської ради;

— повідомлення відповідних структурі захисту прав споживачів;

— і таке інше…

Звертаю також на неодноразові звернення Споживачів щодо невиконання сплачених послуг Підприємством 3. Неодноразові звернення до керівництва Підприємства 3 не тільки не залишились безрезультатними, ще і відповіді на них характеризуються явною брехнею.

Надаємо приклади звернень та відповідей:

— Додаток 1 — Заява "Щодо ремонту під'їзду, підвалу , горища та покрівлі і перерахунку вартості послуг "Утримання будинків та прибудинкової території" — від 21.01.2018 р.

— Додаток 2 на двох сторінках — відповідь Підприємства 3 №1189 від 17.05.18 р.

— Додаток 3 — Друге Звернення / Заява Щодо ремонту під'їзду, підвалу, горища та покрівлі і перерахунку вартості послуг "Утримання будинків та прибудинкової території" — від 25.06.2018 р. — проект, як би то мовити, відповіді на відповідь Підприємства 3 №1189 від 17.05.18 р.

Слід підкреслити, що ненадання послуг — хронічне.


З щирою повагою, вдячний за співпрацю,

Прізвище, Їм’я, по Батькові 08.10.2019 р.