До головної...

Вітання ЖКГ


Антон Коноваленко


Додаток 38

У кiнець |  Повернутись...

Громадяни — ЖКГ


Управителю мікрорайону "Діброва"

Прізвище та Ініціали

вул.Естонська,5. м.Київ


Директору КП «КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ

З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ

ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА"

Прізвище та Ініціали


Директору КП "КиївТеплоЕнерго"

Прізвище та Ініціали


Від мешканців будинку

Прізвище, Їм’я, по Батькові

Адреса:

м. Київ, ***.

Телефон: + 38 ***


Шановний Їм’я та по Батькові

10.01.2021 року, у підвалі другого під'їзду будинку за адресую: ***, сталося аварія тепломережи. Було залиття підвалу гарячою водою. Фахівці аварійної служби відкачали воду.

В підвалі розташовані теплолічильник та електрощитова.

Сусіді оглянули підвал та зробили декілька фото. На бетонній підлозі 4-7см грязевої маси. На стінах та стелі краплі води від пару. В цілях безпеки, в приміщення з електрощитовою не заходили. Теплолічильник мокрий та відкритий для висихання.

Роз'ясніть будь ласка кілька питань:

1. У чому причина аварії?

2. Хто винен у затопленні підвалу 10.01.2021 року? Мешканці, ЖЕК або Теплоенерго?

3. Хто зобов'язаний підтримувати роботу лічильника теплової енергії: правильне місце установки, тестування, профілактику, заміну, ремонт?

4. У які строки після сьогоднішньої аварії повинно відбутися тестування теплолічильника?

5. В разі невідповідності умов приміщення (на нашу думку, зараз умови порушені) потрібних для розташування теплолічильника, хто повинен усунути недоліки?

6. У підвалі розташована електрощитова. Залиття підвалу не завдало пошкоджень електрощитової?


Заздалегідь вдячні, Прізвище та Ініціали