До головної... |
Вітання ЖКГ Антон Коноваленко Додаток 38 |
Громадяни — ЖКГ Управителю мікрорайону "Діброва" Прізвище та Ініціали вул.Естонська,5. м.Київ Директору КП «КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА" Прізвище та Ініціали
Директору КП "КиївТеплоЕнерго" Прізвище та Ініціали Від мешканців будинку Прізвище, Їм’я, по Батькові Адреса: м. Київ, ***. Телефон: + 38 *** Шановний Їм’я та по Батькові 10.01.2021 року, у підвалі другого під'їзду будинку за адресую: ***, сталося аварія тепломережи. Було залиття підвалу гарячою водою. Фахівці аварійної служби відкачали воду. В підвалі розташовані теплолічильник та електрощитова. Сусіді оглянули підвал та зробили декілька фото. На бетонній підлозі 4-7см грязевої маси. На стінах та стелі краплі води від пару. В цілях безпеки, в приміщення з електрощитовою не заходили. Теплолічильник мокрий та відкритий для висихання. Роз'ясніть будь ласка кілька питань: 1. У чому причина аварії? 2. Хто винен у затопленні підвалу 10.01.2021 року? Мешканці, ЖЕК або Теплоенерго? 3. Хто зобов'язаний підтримувати роботу лічильника теплової енергії: правильне місце установки, тестування, профілактику, заміну, ремонт? 4. У які строки після сьогоднішньої аварії повинно відбутися тестування теплолічильника? 5. В разі невідповідності умов приміщення (на нашу думку, зараз умови порушені) потрібних для розташування теплолічильника, хто повинен усунути недоліки? 6. У підвалі розташована електрощитова. Залиття підвалу не завдало пошкоджень електрощитової? Заздалегідь вдячні, Прізвище та Ініціали |
|