До головної...

Вітання ЖКГ


Антон Коноваленко


Додаток 33

У кiнець |  Повернутись...

Громадяни — ЖКГ


Директору КП "КиївТеплоЕнерго"

01101, м. Київ, пл. Івана Франка, буд. 5,

далі Підприємство 1


Начальнику КК "Центру Комунального Сервісу"

Шевченківського району м. Києва

03190, м. Київ, вул. Кирпоноса, 10/8

далі Підприємство 2


Вих. №29

Від 18 листопада 2019 р.

Громадянина України

Прізвище, Їм’я, по Батькові

що мешкає за адресою:

м. Київ, ***.

О/Р ***.

Телефон: + 38 ***


Заява

Про відсутність заборгованості та перерахунок помилково нарахованих коштів

Я, громадянин України, Прізвище, Їм’я, по Батькові, надалі Споживач, мешканець ***, м. Київ, повідомляю про відсутність заборгованості Споживача перед Підприємством 1 та про помилкове нарахування оплати послуг, які фактично не надавалися.

В рахунку-повідомленні станом на 01 листопада 2019 року №*** ІД *** вказано споживання Споживачем послуг ЦО у жовтні 2019 р. на суму у розмірі 111,34 грн. (обсяг споживання 0,0673 при тарифі 1654,41). Там же вказано, що "Спожито мешканцями згідно з показаннями будинкового лічильника за жовтень 6,2211 Гкал…"

Звертаю вашу увагу на те, що фактично послуги ЦО почали постачатися Споживачу після чотирнадцятої годині першого листопада 2019 року, а труби ЦО у жовтні були холодними та температура у помешканні, наприклад, 31 жовтня не підіймалася віще шістнадцяті градусів.

Таким чином, враховуючи вищенаведене, Споживачем зроблено висновок про те, що будинковий лічильник є несправним, внаслідок чого і зроблено помилкове нарахування оплати послуг, які фактично не надавалися…

Потребую від підприємств негайно зробити відповідній перерахунок.

Оскільки очевидно, що будинковий лічильник тепла є несправним, прошу повідомити:

1. Коли в останній раз здійснювалась перевірка будинкового лічильника тепла;

2. Негайно зробити його перевірку та визначити величину помилки його показань — орієнтовно вона становить 0,8887 Гкал/добу, однак може бути більш ніж вказане значення.

3. Негайно привести будинковий лічильник до ладу.

4. Негайно привести до ладу місце розташування лічильника.

5. Організувати перевірку як самого лічильника так і перевірку відповідності технічним нормам місця його розташування незалежною організацією, наприклад, відповідною Структурою ДержСтандарту України за рахунок Підприємства 1. Перевірка має здійснюватися у присутності представника мешканців будинку.

Якщо вищенаведене не буде зроблено вважатиме показники будинкового лічильника та які би то ні біло нарахування недійсними.

Розрахунок помилки показань лічильника зроблено саме таким чином:

1. Початок опалювального сезону 25 жовтня 2019 року — протягом 10 днів житлові були повинні бути підключеними — тобто орієнтовно в жовтні будинок 20-А по вул. Я. Корчака опалювався сім днів.

2. Помилка показань лічильника за вказаною адресою за сім днів становить за даними Підприємства 1 — 6,2211 Гкал у жовтні, тобто 6,2211 / 7 = 0,8887 Гкал на добу. Ця величина може бути збільшена після уточнення дати підключення будинку згідно графіка. Наприклад за дві добі жовтня помилко буде сягати 3,11055 Гкал.

Таким чином, за вказаними розрахунками слід зазначити, що у опалювальному сезоні 2018-2019 рр. — 01.11.2018-31.03.2019 загалом помилка лічильника за 151 добу склала 151*0,8887 = 134,1980 Гкал. Перераховуючи на площу квартири Споживача отримаємо 134,1980 /5083,26 * 55,00 * 1654,41 = 2402,20243 грн.

Тобто, в результаті вказаної помилки лічильника, яка виникла внаслідок його незадовільного технічного стану та незадовільного технічного стану місця його розташування Споживачем занадто сплачено у опалювальному сезону 2018-2019 рр. 2402,20 грн (прописом дві тисячі чотириста дві грн. 20 коп.)

Додатково треба також відзначити невірне нарахування послуг опалення у квітні 2019 року: опалювальний сезон закінчився 31 березня 2019 року.

Таким чином, станом на 31 жовтня 2019 року заборгованість Споживача перед Підприємством 1 відсутня.

Навпаки, Підприємства 1 та Підприємства 2 надмірно нарахували вартість послуг, які фактично не були надані:

1. Жовтень 2019 року — 111,34 грн.

2. Квітень 2019 року — 409,36 грн.

3. Період Листопад 2018 року — березень 2019 — 2402,20 грн. — надмірно сплачені Споживачем.

Загалом у сумі — 2922,90243 грн.

Наполягаю на коригуванні заборгованості у сумі 520,70 грн. за жовтень і квітень 2019 року та коригуванні надмірно нарахованих коштів у розмірі 2402,20 грн. за опалювальний сезон 2018-2019 рр.

Таким чином, заборгованість Підприємства 1 перед Споживачем сягає 2402,20 грн. — сплачені Споживачем.

Наполягаю на терміновому приведенні взаєморозрахунків до ладу відповідно розрахунку Споживача.


З щирою повагою, вдячний за співпрацю,

Прізвище, Їм’я, по Батькові 18.11.2019 р.