До головної...

Вітання ЖКГ


Антон Коноваленко


Додаток 9

У кiнець |  Повернутись...

Громадяни — ЖКГ


Центр Комунального Сервісу

Шевченківського району м. Києва

Начальнику

03190, м. Київ, вул. Кирпоноса, 10/8


ГІОЦ КМДА, Директору

02192, м. Київ, вул. Космічна, 12-а


ПрАТ "АК КиївВодоканал"

Генеральному директору

01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-а

Копія: Розрахунковий департамент

Вих. № 16

Від 03 листопада 2018 р.

Громадянина України

П.І.Б.,

Що мешкає за адресою:

м. Київ, ***.

Телефон: + 38 ***


Заява

щодо неналежного нарахування значення наданих послуг

Я, громадянин України, П.І.Б., далі Споживач, отримав у жовтні 2018 року Рахунок-Повідомлення за позначенням *** ИД *** станом на 01.10.2018 року (ключ авторизації ***), надалі Повідомлення (див. Додаток 1).

Згідно даних цього Повідомлення за вересень 2018 року здійснено нарахування гарячого водовідведення у обсязі 6,4 м3 на суму 50,76 грн.

Слід підкреслити, що с 27 квітня по 2 листопада 2018 року постачання гарячої води відповідними організаціями не здійснювалось. Актуальне на 20-00 годину 02 листопада 2018 року фото лічильника гарячої води надаю (див. Додаток 2) — значення 50,02 м3 — звертаю вашу увагу, що початкові дані періоду також потребують виправлення, але ж це вже інша справа.

Таким чином, в документі, за достовірність наведених даних у якому несуть відповідальність таки організації, як ПрАТ "Водоканал" — постачальник послуг, ГІОЦ КМДА — розробник програмного забезпечення, та Центр Комунального Сервісу, створений задля "удосконалення управління житлово-комунальним господарством м. Києва", має місце груба помилка, — а саме — нарахування плати за послугу, постачання якої не здійснювалося.

Прошу провести відповідне розслідування, яким чином таке сталося.

Хто конкретно відповідає за те, щоб помилкові дані не потрапляли у рахунки, чому він, чи вони не виконують свої обов’язки належним чином.

Звертаю вашу увагу, що принцип, цитую Комунальний бюлетень міста Києва: "Якщо Ви з будь-яких причин не надали показання лічильників води, нарахування будуть здійснені за середнім об’ємом споживання" навряд чи може бути вжитим у випадку, якщо послуги взагалі не постачалися, як у випадку із відсутністю гарячого водопостачання та неіснуючими послугами водовідведення гарячої води.

У зв'язку з вищенаведеним потребую негайно виправити вказану помилку та встановити обсяг гарячого водовідведення на особовому рахунку № *** за вересень 2018 року дорівнюючим нулю.

Прошу також повідомити, яким саме чином здійснюється, вдруге цитую Комунальний бюлетень міста Києва: "…коригування показань та нарахувань …відбувається автоматично при наступній передачі показань через особистий кабінет" якщо при спробі надати правильні дані, на сайті видається повідомлення що "дані, що надаються, не можуть бути меншими ніж попередні…"

***

Вважаю за необхідне отримати від адресатів вичерпні пояснення щодо ситуації, що склалася і наполягаю на терміновому виправленні помилок в нарахуванні оплати послуг, які не були надані.


С повагою, Підпис, П.І.Б., 03.11.2018 р.