До головної... |
Сучасний маркетинг Василь Корж Глава 25 Додаток 9 |
Громадяни пишуть Підприємству ПАТ «Укрпошта" Директору Департаменту Розвитку мережі та клієнтської підтримки Вих. №60 Від 23 березня 2021 р. Громадянина України Прізвище, Їм’я, по Батькові що мешкає за адресою: м. Київ, ***. Телефон: не вказано Далі Клієнт. Щодо відмови прийняття листа — Зауваження 23 березня 2021 року о 16 годині 20 хвилин (орієнтовно) Клієнтом здійснено спроба подати зауваження щодо відмови його обслуговування — сплати послуг постачання газу — без надання номеру мобільного телефону див. лист №59 від 23 березня 2021 р. (див. Додаток. Лист №59 від 23 березня 2021 р.) — Зауваження на адресу Заступника Директора Департаменту розвитку мережі та клієнтської підтримки ПАТ "Укрпошта" та копію на адресу начальнику поштового відділення №190 м. Києва ПАТ "Укрпошта". Начальник поштового відділення №190 м. Києва ПАТ "Укрпошта" відмовилася прийняти це зауваження таким чином, на якому наполягав Клієнт. За вимогою Клієнта на третьому екземплярі — екземплярі Клієнта мала бути підпис особи, яка прийняла цей лист з зазначенням прізвища та ініціалів та штампом, який належить установі, до якої налається лист. Ці вимоги клієнта не є чимось надзвичайним — ці вимоги повністю відповідають Закону України "Про звернення громадян." Зазначення дати та реквізитів особі та організації — надає можливість контролювати отримання звернення та контролювати своєчасність та якість надання відповіді. Таким чином, відмова підтвердити отримання листа належним чином є порушенням чинного Законодавства України. У даному випадку ситуація склалася таким чином. Клієнт наполягав на листи поставити підпис, посаду, П.І.Б. та поставити календарний штамп відділення, або іншій, який є у відділенні. Начальник відділення відмовляється. Клієнт наполягає. Начальник відділення комусь телефоную і задає питання — чи можливо штампом відділення "заверить" лист Клієнта. Але ж у даному випадку мова їде не про "завіряння", а про підтвердження, що листа прийнято цією установою. Невже не очевидна різниця в термінології? Отже, начальник відділення комусь телефонує і йому відповідають, що ні, цього робить не можна, фактично, надається привід не приймати листа Клієнта. Повторимось, це порушення чинного Законодавства України. Слід підкреслити, подання, наприклад, зауваження — це цілком природно. Чому це викликає такий ажіотаж? Чому працівник ПАТ "Укрпошта" так нервує? Так, Клієнт наполягає, Клієнт подає скаргу, чи зауваження, це його право — це повністю життєва ситуація, чому на ПАТ "Укрпошта" така реакція, нібито працівника зараз розстріляють або звільнять? При цьому треба підкреслити, що мова у листи клієнта іде про нові правила, які введені саме керівництвом ПАТ "Укрпошта". А мабуть це хитрий хід, адже Клієнт зараз змушений відправити цього листа рекомендованим з повідомленням про вручення, скориставшись послугами тієї ж самої ПАТ "Укрпошта"? Невже так важко навести лад у цієї справі — справи отримання листів від клієнтів та відповіді на їх звернення? В попередньому листі Клієнт просить надати роз’яснення щодо Книги Скарг та Пропозицій, яку він просив, але ж так і не отримав. Цієї Книги не має, листі не приймають, що взагалі відбувається? І наприкінці, чому Клієнт взагалі повинен звертатися щодо чергових нововведень ПАТ "Укрпошта", які не подобаються клієнтам? Мабуть не треба змінювати працюючий алгоритм на "хтозна-що?.. *** Прошу надати мені пояснення щодо порядку прийняття листів від громадян України ПАТ "Укрпошта". В якості додатку до цих пояснень прошу мені надати інструкцію ПАТ "Укрпошта" щодо обробці кореспонденції, що входить. Прошу повідомити мені щодо заходів, які будуть прийняти відповідно до суті цього листа — наприклад, надати копію рекомендацій працівникам ПАТ "Укрпошта" відносно прийняття скарг та пропозицій, які будуть надані на підставі обробці листів Клієнта (клієнтів). Прошу відповідь на цей лист надати письмово за вказаною адресою не пізніше, ніж у передбачений законом п'ятнадцятиденний термін. Ініціали, Прізвище, Підпис |
|