До головної... |
Сучасний маркетинг Василь Корж Глава 25 Додаток 8 |
Громадяни пишуть Підприємству ПАТ "Укрпошта" Заступнику Директору Департаменту Розвитку мережі та клієнтської підтримки Вих. №59 Від 23 березня 2021 р. Громадянина України Прізвище, Їм’я, по Батькові що мешкає за адресою: м. Київ, ***. Телефон: не вказано Далі Клієнт. Зауваження Преамбула 23 березня 2021 року о 12 годині 50 хвилин я надав оператору відділення поштового зв’язку до сплати рахунок за послугу постачання природного газу та рахунок за послугу розподілу природного газу — рахунки за березень 2021 р. Оператор почав обробляти рахунки до сплати і начав задавати питання щодо номеру мобільного телефону та прізвища особи, яка мешкає за адресою, за якою отримані послуги — в Рахунках постачальника газу ці дані не відображаються. Підкреслюємо. В рахунках за послуги ЖКХ немає єдиних правил оформлення. Природно, що в Клієнта виникли питання, які були задані операторові відділення. Перше. Якщо цих даних не буде надано, чи буде обслуговуватись клієнт? На це питання відповідь була — ні, не буде. На прохання надати Книгу Скарг та Пропозицій — відмова. Клієнт змушений був піти, не зробивши своїх справ. По-перше. Питання. 1.1. З якою метою ПАТ "Укрпошта" здійснює збір даних по клієнтах? 1.2. Яким саме чином ці дані використовуються? 1.3. У який спосіб здійснюється захист цих даних та які заходи здійснені щодо неможливості їх розповсюдження. 1.4. Яка відповідальність ПАТ "Укрпошта" то її працівників передбачено у разі зловмисного та протиправного використання цих даних? 1.5. Яким саме чином відображено питання конфіденційності інформації клієнтів у публічному договорі? 1.6. Чому ПАТ "Укрпошта" нехтує правом громадянина України на конфіденційність? Пояснимо. Дуже часто мобільний телефон використовується у якості банківського. Цей номер з метою запобігання шахрайства та фінансових втрат бажано нікому не повідомляти. Чому громадянин повинен повідомляти цей номер когось ще, крім банку та рідних? 1.7. Чому ПАТ "Укрпошта" всупереч бажанню Клієнта вимагає повідомлення його номеру телефону? Чому ПАТ "Укрпошта" лишає громадян України права вибору повідомляти чи ні свій номер телефону? По-друге. Якщо Книга Скарг та Пропозицій є та її наявність передбачена, вона повинна бути у прямому доступі клієнтів в кутку клієнта (покупця, одержувача послуг). Клієнт не повинен її особливо вимагати та втрачати свій час та чекати, доки її буде надано. Якщо цієї Книги немає взагалі, або її наявність не передбачено, працівники ПАТ "Укрпошта" повинні бути належним чином проінструктовані. Питання 2.1. Чи передбачено у відділеннях ПАТ "Укрпошта" наявність Книги Скарг та Пропозицій? Якщо так, прошу повідомити правила її використання. Питання 2.2. Якщо передбачено подання скарг та пропозицій на сайті ПАТ "Укрпошта" прошу повідомити, яким саме чином передбачено подання скарг та пропозицій за межами можливості використання интернетом? Яким саме чином у цьому разі може бути реалізовано право громадянина на скарги та пропозиції? По-третє. У даному пункті відображено особиста думка, відповіді не потребує. Маркетингова політика ПАТ "Укрпошта" носить яскраво виражений характер нехтування інтересами Клієнтів и спрямована на отримання прибутку будь-яким шляхом, поза бажаннями та фінансовими можливостями громадян. Причому ПАТ "Укрпошта" використовує найбільш невдалу модель маркетингу, коли внаслідок дій, які завдають незручності клієнтів, вони їдуть до конкурентів, а ПАТ "Укрпошта" змушено підвищувати тарифі. Новий виток відтоку клієнтів ПАТ "Укрпошта" зустрічає новим підвищенням тарифів. Це буде подовжуватися доки не підуть усі клієнти? Невиважена політика. Цілком зрозуміло, що якщо ПАТ "Укрпошта" і надалі буде вважати свої інтереси важливішими ніж інтересі клієнтів, то раніше або пізніше залишиться банкротом. Гірко усвідомлювати, але треба це відзначити. Базові, найбільш численні клієнти, які звертається до сплати послуг з паперовими рахунками — це пенсіонери. Коли піде покоління громадян похилого віку, які отримують пенсію та сплачують паперові рахунки через ПАТ "Укрпошта", бо інакше не вміють, можна буде забути про існування ПАТ "Укрпошта" — навіщо ж форсувати процес? У гонитві за миттєвою вигодою керівництво ПАТ "Укрпошта" знищує набутки поколінь. *** Прошу відповідь на питання 1.1., 1.2, 1.3., 1.4., 1.5., 1.6., 1.7. та 2.1.,2.2. надати письмово за вказаною адресою не пізніше, ніж у передбачений законом п'ятнадцятиденний термін. Ініціали, Прізвище, Підпис |
|