До головної...

Сучасний маркетинг


Василь Корж


Додаток 3

У кiнець |  Повернутись...

Підприємство відповідає Громадянам


УКРПОШТА

Головна Пошта країни


ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО

"УКРПОШТА"

вул, Хрещатик, 22, м. Київ,

01001

Україна


Відповідь №1853-П-16851 від 11.05.2018

на №6 від 02.04.2018

Адресат

Прізвище, Їм’я, по Батькові

що мешкає за адресою:

м. Київ, ***.

Шановний Їм’я та по Батькові!

Публічне акціонерне товариство "Укрпошта", надалі по тексту "Укрпошта", користуючись нагодою, засвідчує Вам свою повагу та, опрацювавши Ваше звернення, повідомляє про наступне.

Перш за все, дозвольте зазначити, що ми шкодуємо з приводу наявності обставин, що спонукали Вас звернутися до Укрпошти з метою отримання необхідних роз'яснень. Приносимо свої щирі вибачення за незручності.

Надання послуг поштового зв'язку проводиться об'єктами поштового зв'язку Укрпошти згідно з вимогами Правил надання послуг поштового зв'язку, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 року № 270, надалі по тексту Правила, Закону України "Про поштовий зв'язок" від 04.10.2001 року, Актів Всесвітнього поштового союзу.

За повідомленням Київської дирекції Укрпошти:

— рекомендований лист №*** від 22.01.2018 року, відправником якого є Прізвище та Ініціали (адреса), адресований ПАТ "КиївЕнерго" (просп. Перемоги, буд. 93, м. Київ, 03115), надійшов до відділення поштового зв'язку, надалі по тексту — ВПЗ, № 115 м. Київ 23.01.2018 року, того ж дня був виданий листоноші для доставки за зазначеною адресою та вручений за довіреністю представнику ПАТ "КиївЕнерго" Прізвище та Ініціали. Повідомлення про вручення рекомендованого листа №*** оформлено належним чином та направлено на Вашу адресу за №0311515221048 згідно пошукової системи Укрпошта вручено Вам 24.01.2018 року;

— рекомендований лист №*** від 10.03.2018 року, відправником якого є Прізвище та Ініціали (адреса), адресований ПАТ "КиївЕнерго" (просп. Перемоги, буд. 93, м. Київ, 03115), надійшов до відділення поштового зв'язку, надалі по тексту — ВПЗ, № 115 м. Київ 12.03.2018 року, того ж дня був виданий листоноші для доставки за зазначеною адресою. У зв'язку з неможливістю вручення рекомендованого листа, 12.03.2018 року до абонентської поштової скриньки адресата вкладено повідомлення про його надходження. Повторне повідомлення вкладено до абонентської поштової скриньки адресата 15.03.2018 року. Оскільки, протягом встановленого терміну зберігання за одержанням поштового відправлення ніхто не звернувся, 14.04.2018 року відправлення повернуто за зворотною адресою за закінченням терміну зберігання та згідно пошукової системи Укрпошта 16.04.2018 року вручено відправникові.

У разі виникнення будь-яких питань щодо обслуговування в Укрпошті, Ви завжди можете звернутися за консультацією до Контакт-Центру за телефоном 0 800 300 545, написати нам на електронну скриньку ukrposhta@ukrposhta.ua або на офіційну сторінку компанії у facebook.


Сподіваємося на взаєморозуміння та плідну співпрацю.

З повагою,

Заступник Директора Департаменту

розвитку мережі та клієнтської підтримки

Підпис, Ініціали та Прізвище