До головної... |
Вітання ЖКГ Антон Коноваленко Додаток 17 |
Громадяни — ЖКГ *** районна в місті Києві Державна адміністрація Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду *** району м. Києва" далі, Підприємство м. Київ, вул. ***, буд. *** Директору Ім’я, Прізвище Виконавцеві Ім’я, Прізвище Вих. №ОК/2021/02/06/002 від 07.02.2021 р. на вх. № В-15 від 27.01.2021 р. Громадяни України, далі Мешканці, що мешкають у будинку за адресою М. Київ, вул. *** (***) будинок № ***, далі Будинок Вельмишановне Панство! Мешканцями Будинку розглянуто вашого листа, далі Відповідь, в якому розглянуто наше Звернення, стосовно залиття підвального приміщення Будинку. Маємо констатувати, що дуже незадоволені вашою Відповіддю та вважаємо, що ні за змістом, ні за формою вона не відповідає ні чинному законодавству України, ні загальнолюдськими нормами поведінки. Ваша Відповідь — нічим не прикрите, гранично цинічне знущання над Мешканцями Будинку. Наведемо приклади. — 1 — Почнемо "з кінця", цитуємо: "Електрощитова вищезазначеного будинку знаходиться в задовільному стані, негайного ремонту не потребує." Чомусь у діяльності комунальних підприємств прийнята така порочна, дикунська практика: поки обладнання якось працює — воно справно. Роками без відповідного нагляду воно занепадає, його латають, підкручують, множать, за професійною термінологією презирливо до незграб — "соплі" і диво, що взагалі щось працює. Тому і постійні аварії, перша ознака ледащих незграб. Електрощитова та електричні комунікації Будинку не ремонту потребує, а повної заміни. Вони працюють більше сорока п’яти років! Зараз електричні комунікації Будинку у такому стані, що обслуговувати їх візьметься хіба що самогубець — повна невідповідність технічним вимогам до електрики, розташованої в таких приміщеннях. Причому заміни електрощитова, освітлювальна арматура, електротехнічні прилади, електричні комунікації Будинку потребують відповідно до сучасних СНіП-ов, а не навмання, за найдешевшим варіантом, як це намагаються робити підприємства комунального сектору. Треба підкреслити, ізоляція електричних дротів як і їх метал в електричних комунікаціях Будинку вже давно відпрацювали свій ресурс і мають буди замінені на нові. Зауважимо. Про аварійний стан підвального приміщення Мешканці Будинку вже неодноразово повідомляли. Причому цей аварійний стан тільки погіршується внаслідок бездіяльності Підприємства. Настане момент, коли завдяки цьому Мешканці Будинку залишіться без електрики. — 2 — Ще одна цитата: "Систему централізованого опалення будинку № 20А на вулиці Я. Корчака обладнано засобом обліку теплової енергії балансової належності КП "Київтеплоенерго", який перебуває у робочому стані та обліковує фактично спожиту теплову енергію. Обслуговування обліку теплової енергії будинку та обробку даних для проведення в подальшому нарахувань за спожиту послугу централізованого опалення, здійснює РТМ "Центр" КП "Київтеплоенерго". 2.1. По-перше. Це нам відомо, що в нас є КП "Київтеплоенерго", але ж у Звернення йшла мова про те, що повинне робити, але не робить, Підприємство. Підприємство має належним чином оцінити наслідки аварії, та ліквідувати їх. Підприємство повинно відповідати за себе, а не "за того парубка". Це як взагалі зветься, коли у зверненні мова йде про Підприємство, а у Відповіді про КП "Київтеплоенерго"? Причому Підприємство не несе відповідності за діяльність КП "Київтеплоенерго", як і навпаки. Але ж внаслідок аварії в зоні відповідальності КП "Київтеплоенерго" є збитки, які КП "Київтеплоенерго" повинне компенсувати, а Підприємство відповідний акт пошкоджень не надає. Це — бездіяльність! 2.2. По-друге. Фактично спожита теплова енергія — це енергія, яка спожита жителями в квартирах, а не та, яка втрачається по дорозі до них. При тому стані вікон в Будинку, при тому стані труб в підвалі — без теплової ізоляції, с облізлою фарбою, з яких тече як з дірявого корита, втрати тепла, які, нагадуємо, сплачуємо ми, Мешканці, складають від 50% і більше сум оплати послуг ЦО. Чому ми маємо оплачувати чиєсь головотяпство та незграбність? У даному випадку — бездіяльність Підприємства. Не вмієте, не бажаєте нормально працювати — платить за це самі. 2.3. По-третє. За даними, що надані КП "Київтеплоенерго" та Підприємством, вказаний засіб обліку теплової енергії не працював у опалювальному сезоні 2018-2019, 2019-2020 років, а неодноразові звернення щодо надання акту введення його в експлуатацію та актів його обслуговування надано не було жодного разу. За повідомленням КП "Київтеплоенерго" нарахування послуг ЦО здійснювалося за попереднім опалювальним сезоном, при чому відповіді на питання стосовно того, яким саме чином враховувалося підвищення температури повітря від сезону до сезону так і не було надано. 2.4. Виникає питання, чи є у Підприємства якийсь документи, які дозоляють стверджувати, що вказаний прилад зараз працює, чи є у Підприємства якійсь докази його працездатності — якщо ні, ствердження Підприємства — суцільна брехня. — 3 — Ще одна, дуже інформативна цитата: "На теперішній час підвальне приміщення обслуговуючою організацією прибране, вологість та конденсат відсутні." Це пряме ствердження є констатацією. Виникає питання: констатацією чого? У цьому реченні ані слова про те, ким саме проводилось обстеження приміщення — ані слова про таки речі, як посада та кваліфікація працівників, яке все це «оцінювали», які висновки булі зроблені, у якому обсязі потрібно біло зробити прибирання приміщення, яке саме прибирання було зроблено, яким саме чином і приборами вимірювалось вологість, як оцінювались, за якими саме критеріями наявність/відсутність конденсату... За десяток років листування із підприємствами ЖКГ, незважаючи на численні прохання, жодного разу не було надано ніяких документів — тільки заспокійливі мантри: "Все гаразд, все гаразд…" Наведено ствердження є прямою брехнею. Слід підкреслити, жодного разу прохання комісією в складі Мешканців Будинку та працівників ЖКГ перевірити стан підвальних приміщень не було задоволено. В момент тієї самої аварії Мешканці Будинку зробили спробу оглянути це приміщення. Ця спроба закінчилася на четвертому метрі від входу в підвальне приміщення. Для того, щоб оглянути це приміщення необхідний спеціальний одяг, та шнур для витягування людини із глини. Цей одяг має також забезпечувати захист від електричного струму, тому що людини прийдеться продиратися скрізь електричні дроти, яки висять перед обличчям. І ще одне питання — яке саме прибирання будо здійснене у підвальному приміщенні, якщо воно було залито кип’ятком і нога провалювалася в глину сантиметрів на сорок-п'ятдесят в глибину? Може бути, підмітання? Ким саме шановне панство вважає Мешканців Будинку… — 4 — Підвал в цілому, нагадуємо, це технічні приміщення загального користування і належать до зони відповідальності Підприємства, забезпечують весь Будинок необхідними йому водою, теплом, електрикою… В підвалі знаходяться прилади обліку, за якими Мешканці Будинку сплачують за відповідні послуги. Цілком очевидно, що ці прилади мають відповідні вимоги до умов експлуатації, в яких вони нормально працюють. Нормально працюють означає — їх показники є достовірні. Щодо роботи цих приладів та ступені їх достовірності, а також розрахунків на їх основі Мешканці Будинку будуть розмовляти із відповідними структурами, серед іншого, с КП "Київтеплоенерго" в межах компетенції кожного х них. В межах же компетенції Підприємства відремонтувати підвальне приміщення. Згідно СНіП-ов України бетон для запобігання від руйнування внаслідок впливу вологи, повітря, коли він то намокає, то висихає, кришиться і утворює дрібнодисперсний пил, повинен бути закритий відповідним покриттям від впливу повітря. В наших підвальних приміщеннях цього немає. Дрібнодисперсний пил завжди присутній у повітрі. При черговому затопленні він на приладах, електричних контактах і таке інше цементується, утворює цементну корку низької теплопровідності/електропровідності, яка за рахунок підвищеного тепло та електричного опору, заважає нормальної роботі вимірювальних приладів, та різноманітного обладнання. Стіни Будинку у підвальному приміщенні руйнуються і це може призвести до руйнування Будинку. Це обходить шановне панство, але ж не обходить мешканців Будинку. Зробить, нарешті, ремонт підвалу відповідно СНіП України. — 5 — Мешканців Будинку звинувачують Підприємство, його керівництво, його працівників — в бездіяльності. Приклад за останнім випадком — відсутність Акту про збитки внаслідок аварії та затоплення підвальних приміщень. На думку мешканців, Підприємство має скласти відповідний акт та вимагати від КП "Київтеплоенерго" відповідної компенсації для ліквідації наслідків аварії в Будинку. Незважаючи на численні звернення ніяких робіт по Будинку не робиться. — 6 — Мешканців Будинку звинувачують Підприємство, його керівництво, його працівників у порушенні норм Закону України "Про звернення громадян", далі Закон. На звернення надаються відповіді, які за змістом відповідями не являються. У відповідях не вказані: — хто саме — посада, кваліфікація — проводить відповідні обстеження; — на підставі яких інструкцій, правил, норм проводяться обстеження, на підставі яких норм робляться висновки; — чому не складаються відповідні акти щодо причин аварій, їх наслідків, не здійснюється оцінка збитків, не вказується механізм їх компенсації; — свої ствердження Підприємство нічим не підтверджує — ні посиланнями на норми Законодавства України, ні відповідними актами, взагалі ніяких документів не надає. Чому Мешканці Будинку взагалі повинні довіряти Підприємству яке багато років їх обманювало. Довіру — вичерпано! Слід звернути увагу, що згідно Закону "Про звернення громадян" — Стаття 15. Розгляд заяв (клопотань) пункт 1, цитуємо: "керівники та посадові особи підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, …, до повноважень яких належить розгляд заяв (клопотань), зобов'язані об'єктивно і вчасно розглядати їх, перевіряти викладені в них факти, приймати рішення відповідно до чинного законодавства і забезпечувати їх виконання, повідомляти громадян про наслідки розгляду заяв (клопотань). Відповідь за результатами розгляду заяв (клопотань) в обов'язковому порядку дається тим органом, який отримав ці заяви і до компетенції якого входить вирішення порушених у заявах (клопотаннях) питань, за підписом керівника або особи, яка виконує його обов'язки." Відповідь цієї нормі ні відповідає. Згідно Закону — Стаття 19. Обов'язки … керівників та інших посадових осіб щодо розгляду заяв чи скарг, керівники та інші посадові особи в межах своїх повноважень зобов'язані, серед іншого, цитуємо: "— об'єктивно, всебічно і вчасно перевіряти заяви чи скарги; — вживати заходів щодо відшкодування у встановленому законом порядку матеріальних збитків, якщо їх було завдано громадянину в результаті ущемлення його прав чи законних інтересів…" Якщо керівник Підприємства не вимозі забезпечити компенсацію збитків Мешканців Будинку внаслідок аварії від КП "Київтеплоенерго", значить, має ліквідувати наслідки аварії за свій кошт, компенсуючи свою бездіяльність. — 7 — Підприємство і його працівники своїми діями фактично здійснюють службові дії, які підпадають під розгляд відповідно Статті 367 "Службова недбалість", Розділу XVII "Кримінальні правопорушення у сфері службової діяльності та професійної діяльності, пов'язаної з наданням публічних послуг" Кримінального Кодексу України. Роздивимось вказану статтю. "Стаття 367. Службова недбалість 1. Службова недбалість, тобто невиконання або неналежне виконання службовою особою своїх службових обов'язків через несумлінне ставлення до них, що завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян, державним чи громадським інтересам або інтересам окремих юридичних осіб." Незважаючи на неодноразові звернення Мешканців Будинку Підприємство багато років нічого не діє. Стан Будинку подовжує погіршуватися Вважаємо таку поведінку працівників Підприємства неналежним виконанням службових обов'язків через несумлінне ставлення до них. Своєю бездіяльністю Підприємством завдано істотної шкоди Будинку та його Мешканцям. — 8 — Цілком природно, що при постійному зростанню тарифів Мешканці Будинку на фоні відсутності зростання зарплат і пенсій будуть зі зростаючою увагою слідкувати за тим, що вони отримають на свої гроші від Підприємства особисто та підприємств ЖКГ взагалі. Ремарка. Для деяких мешканці Будинку вже є вибір — помирати від холоду чи від голоду. Це не жарт! Мешканці Будинку — громадяни України — природно мають право знати, на що саме витрачаються їх гроші, та вимагати перерахунку вартості послуг, коли вважають розрахунки помилковими. Бездіяльність Підприємства суттєво збільшує платню за послуги ЦО — віконні отвіри своєї функції вже не виконують. Бездіяльність Підприємства призвела до того, що наші під’їзди виглядають як під’їзди будинків в негритянських гетто в США з якихось фільмів жахів. Бездіяльність Підприємства: — це неналежне надання послуг поточного обслуговування; — нездійснення поточного та термінового ремонту місць загального користування; — не поновлення вікон у під'їзді і відсутність ремонту віконних отвірив; — багаторічне нездійснення ремонту у під'їзді; — нездійснення ремонту (заміни) комунікацій електропостачання, водопостачання та водовідведення, послуг центрального опалення и гарячого водопостачання і таке інше. — 9 — Мешканці Будинку змушені наголосити на наступних діях: 1. Повне та комплексне обстеження Будинку — термін десять днів зо дня отримання цього листа; 2. Здійснення ремонтних робіт за узгодженим з мешканцями графіком: 2.1. Заміна вікон у під'їзді та ремонт віконних промів. 2.2. Ремонт електропроводки та відновлення втрачених світильників, освітлюваної арматури; 2.3. Ремонт стін, стелі та ремонт підлог в під'їзді; 2.4. Заміна кабелів внутрішньо будинкових електромереж на більш потужні відповідно до вимог часу. 2.5. Заміна внутрішньо будинкових комунікацій водовідведення; 2.6. Заміна внутрішньо будинкових комунікацій водопостачання холодної та гарячої води; 2.7. Заміна внутрішньо будинкових комунікацій ЦО; 3. Термінове, негайне, приведення до ладу підвалу та загально будинкових комунікацій у ньому. Викладення стін та підлоги керамічною плиткою. Фарбування стелі. Всі ці дії повинні бути здійснені професійними компаніями, а не зрозуміло ким з рівнем кваліфікації "нижче плінтуса". — 10 — Вважаємо потрібним підкреслити, що підприємствам ЖКГ треба працювати разом, а не посилати споживачів далекою дорогою один до одного… — 11 — Якщо наші вимоги не будуть задоволені, залишаємо за стобою право звернутися до компетентних органів щодо повернення грошей, сплачених за ненадані послуги, та притягнення відповідальних у бездіяльності осіб до кримінально відповідальності відповідно до чинного Законодавства України. Вельмишановне Панство! Мешканці Будинку звертаються до Вас с проханням! Не треба нам пояснювати, чому це зробити неможливо! Мі вже ситі такими "відповідями" та різного роду обіцянками по самісіньку горлянку і до не схочу. Вони нам не потрібні. Просто… Зробить це! З Повагою, мешканці Будинку. |
|