До головної... |
Вітання ЖКГ Антон Коноваленко Додаток 6 |
Громадяни — ЖКГ Громадянина України П.І.Б., що мешкає за адресою: ***. Телефон: ***. Особовий рахунок абонента №***. Ісх. № *** від "18" травня 2018 р. На № Рахунок б/н від 30.04.2018 р. ПАТ "УКРТЕЛЕКОМ" 01601, Київ-601, бульвар Т. Шевченка, буд. 18 Копія надається також на адресу: ПАТ "УКРТЕЛЕКОМ" 01033, М. Київ-33, вул. Антоновича, буд. 40 Заява Про відмову від послуг ПАТ "Укртелеком" У зв’язку із збільшенням тарифів з першого червня 2018 року прошу вважати Договір між абонентом та ПАТ "Укртелеком" таким, що втратив чинність с 00 годин 00 хвилин першого червня 2018 року. Відповідне відключення вказаного номеру має бути здійснено с вказаного часу. Заборгованість станом на 30.04.2018 р. та послуги у травні 2018 року сплачено відповідно квитанції № ***, *** р.(дата валютування *** р.) — копія Додаток 1, та № ***, *** р. (дата валютування *** р.) копія Додаток 2. Таким чином, абонент не має заборгованості перед ПАТ "Укртелеком" станом на 23 години 59 хвилин 59 секунд 31 травня 2018 р., а ПАТ "Укртелеком" зобов’язано здійснювати надання послуг до вказаного часу. Додатково повідомляю, що вважаю збільшення тарифів таким, що не відповідає реаліям ринку телекомунікаційних послуг України. Не виважена маркетингова політика ПАТ "Укртелеком" вже призводить до зменшення кількості клієнтів. Цілком зрозуміло, що подальше підвищенням тарифів стане причиною повної відмови клієнтів від співпраці з ПАТ "Укртелеком". Якщо ПАТ "Укртелеком" зменшить базовий тарифний план до значення 35 грн. на місяць, або введе новий тарифний план "Пенсіонерський" с оплатою 35 грн. на місяць, то буде у змозі звернутися до клієнтів щодо їх повернення до співпраці з ПАТ "Укртелеком" (без додаткових послуг щодо платного підключення відключених через збільшення тарифів номерів). З повагою, П.І.Б. |
|